follow me ;) xx

Thursday, February 7, 2013

Mr.Alex Lai

assalamualaikum..

hari ni mahu cerita pasal orang yang bernama seperti di atas :P
shhh , don't tell him!
ahaha !

actually he is my English teacher and I love him so much ! *hughug
At the first teda lah rasa sayang sama dia tu, rasanya dia annoy lah :P
JK okay? erm, at the first rasa geram sangat sama dia ne sebab masa dekat school canteen,
boleh-boleh dia kata bibir saya besar ? -.-
hello ! let me tell you okay ! bibir saya bukan BESAR, bibir saya SEKSI .
faham maksud saya sir ? bluek !

after that, masa tu kan masa rehat, lepas rehat class dia pula -.- err,
masa class tu dia ajar about how to write formal letter.
then, dia ada ask kat class, tarikh kat sebelah kanan atau kiri, so saya dengan semangat ne angkat tangan sebelah kanan and said "kanan sir! kanan kanan!"
then dengan muka dia yang meloyakan tu dia kata "ehh! jangan angkat tangan! ketiak tu basah!"
whole class laugh at me okey ?! -.- padahal perkara itu tidak benar sama sekali.
err, geram sampai sekarang dan tahun hadapan ! :P

tapi hari ni, ada class dia. Sedih ;( sebab dia pergi KL rupanya, sebab dia celebrate Chinese New Year kat sana. I mis him! saya mahu tengok muka dia bah tadi, semangat sudah semalam sebab harini ada BI.
hmm, nampaknya minggu depan punya minggu depan lah baru dapat jumpa balik.
Sebab minggu depan kan kita cuti Tahun Baru Cina. ehaaa !

kami kena bagi cuti selama seminggu dan saya akan travel to Tawau !!
Bulan dua di Tawau *dancing

akhir kata daripada saya, salam sayang buat semua dan Mr.Alex Lai yang hensem dan tinggi :D
assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment