follow me ;) xx

Friday, February 8, 2013

Joined Segmen Review Blog by Miss RA

Hai dan assalamualaikum RA ;)
saya pun join jugak segmen review blog you. Mungkin bukan segmen, tapi saya panggil dia segmen lah sebab taktahu nak panggil apa -.-
hehe.
First at all, you kata mesti comment some about your blog right ?
Just so you know, I am jealous with you because you have a really beautiful blog.
I dont know beautiful yang macam mana, tapi yang saya pasti lebih cantik dari blog saya.
Kemudian, blog you tidak ada apa2 masalah dalam kes loading :P
Blog you juga sangat comel dan menarik sebab pink pink <3
kalau boleh saya pun mahu blog yang cantik mcm you. Nanti buat lah segmen Tolong Edit Blog Orang atas dasar Kasihan Dan 100% tanpa bayaran? terutama sekali blog saya yang sememangnya bikin kesian :P

So, thats all I want to comment abou your blog, keep blogging and share more ;)

3 comments:

  1. amboii hehe smpai buad entry , thanks awak :) nty if sy free sy akan bt segmen mcm yg awk suggest tu eh ? hehe btw thanks .

    ReplyDelete
  2. mestilah, takkan nak komen pnjang2 pulokk. yeayy ! ahaha, harap2 you buat k ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup :D jom baca update terbaru saya pasal review ni :D

      Delete