follow me ;) xx

Tuesday, February 12, 2013

TAWAU MARIIII

hai, assalamualaikum semua para pembaca. *kalau ada orang baca lah, mcm syok sendiri pula

okay, hai again. Its still me, I still alive and I can survive with my parents money, lol! *saya merapik saja.
Sebenarnya saya baru sampai kat Putatan ni rumah cousin sebab besok maybe kami akan bertolak ke Kota Belud dan dari Kota Belud kami akan pergi ke Tawau.
Saya sangat teruja untuk pergi sebab this is my first long journey la kot.
Selama saya hidup tempat paling jauh yang saya pernah pergi hanyalah Ranau. FYI, Ranau still in Sabah okay, tempat asal Adira tuuu.
HAHA, lupakan Adira k? Kembalikan ingatan anda kepada saya. Saya yang tidak begitu cantik namun ada daya penarik yang tersendiri dengan senyuman indah alahaiii merapik lagi -.-

Enough with that, okay ?
So, mungkin tomorrow we will start out journey to Kota Belud first then maybe kami akan bermalam dulu kat sana lepastu baru lah bertolak ke Tawau.
Saya belum cerita lagi kan atas dasar apa kami ke sana?
Saya dan keluarga pergi ke sana atas dasar urusan keluarga lah katenyeeee.
Abang sepupu saya yang parents nya tinggal di Kota Belud itu hendak memperisterikan orang Tawau lah katenyeeeee.
So, sebab tu lah kita orang bertolak dari Kota Belud. Fahim tum?

Okay, sudah selesai dengan orang yang ingin mendirikan masjid, kita bercerita pula tentang Tuan Punya Tanah ne.
Dia Farrah Arra dah berstatus 'Single' sekarang. Sedih? mungkin, haha! Tiada siapa yang dapat mentafsir hati saya sebab saya seseorang yang kurang berperasaan katenyeeee.
Dan dengan status saya sekarang, mungkin sedikit sebanyak akan blablablabla.

So, semoga saya dan dia kekal bercinta. Kerana hati yang bercinta walau hubungan takda :P
Saya harap dia setia menanti saya dalam susah mahupun senang.Sememangnya Anas Musaiyar seorang lelaki yang budiman dan bertanggungjawab pada pendapat saya. Saya bukan mensia-siakannya namun mungkin inilah yang dikatakan pengorbanan.
Semoga bahagia dan sihat sejahtera.
Sekian terima kasih kepada pembaca yang belum tentu ada. Kalau ada, jangan segan untuk tinggalkan komen ;)

No comments:

Post a Comment