follow me ;) xx

Tuesday, February 26, 2013

semalam ku bermimpi.


hai hai hai semalam ku bermimpi. Ku bermimpi menangkap gambar sendiri. Di kamar sepi seorang diri,
gunakan kamera kakak aku ~~ lalalalalala , okay seriously itu song ye?

haha, okay. Lupakan pasal mimpi saya menangkap gambar itu, memang la agak siuman sebab saya mintapuji sangat mahu snap-snap semalam. lagipun sebab saya nak snap tu pun because of the new lipstick yg mom bought tu la, colour pinky-pinky la. Cantik, nice. Sengaja kata mama guna tak sesuai and tak cantik. Padahal okay je sebenarnya. Harga lipstick tu tak lah mahal sangat actually, mampu dibeli oleh kalangan remaja k. Mom kata RM17.90 je kalau tak silap dia. Jenama MAC. wahh~ sempat pula dia nak mempromosikan barangan MAC ni. Baik much!

Okay, now nak cerita pula pasal Sir Alex Lai kesayangan aku tu. Eya lah, tadi ada English Writing and suka-suki dia pula nak kutuk saya depan-depan. Geram much! tapi takpa, saya tetap happy sebab saya sayang kat dia sangat-sangat. ohhh~ sayang lah sangat!
Haha, dah! enough. Cukuplah tu cerita pasal my beloved teacher tu. Nanti kalau dia tahu, mampus kita.

Cerita pula pasal bulan March ni, actually so much teacher dah told us yang bermula pada bulan depan atau March ni, we are going to have some of extra classes la. But for 8 important subject only. yeah, for PMR.
maklum lah budak PMR ni kan, mestilah. dah-dah lama batch yang terakhir tau! Semua mata pandang kitaorang. Takut seram gila.

Memang lah saya seorang yang sangat extra pemalas sebab memang tak suka study, but I will try hard babe!
Hehe, bukannya susah sangat pun PMR ni. kacang je! opssss, mohon menyampah k.
Memang sudah jadi tiruan cara ustazah saya bercakap. dah dah! nak masuk segmen mengumpat pula ni. Astagfirullah.

terima kasih sebab sudi baca, thats all. malas nak taip panjang berjela-jela. nak layan Twitter and Facebook ni haaa ! assalamualaikum

No comments:

Post a Comment