follow me ;) xx

Thursday, January 31, 2013

Deleted my oooolllllldddddddd posts.

Pada 27 January lepas, saya sudah deleted kebanyakan post2 saya yang lama dan agak kebudak-budakkan dan bila baca pun saya sendiri malu.
Jadi saya padam semua and ada juga lah tinggal sikit2.
Tidak lupa juga posts yang berkaitan dengan EX2 saya yang lama.
Post yang tinggal sekarang hanyalah tentang saya yang sudah matang ni dan my other half baby Anas Musaiyar.

Setelah saya berfikir secara rasional, tiada gunanya saya ingin menyimpan segala2 nya itu -.-
hanya akan menyakitkan mata dan minda saya serta kalian bukan ? :P

Okay, just that and thanks.

The other latest story is about myself. The last two days ago, I got fever and I could not go to school.
I was got fever started on Monday, but that time I still go to school. After I back home, bahhh.. Disana lah yang saya lemah betul; sudah. Trus mengampai bah di rumah :P
And the day after, means Selasa lah, I didn't go to school and I just sleep at my home. Ohhh ~ indahnya dunia.
Masa saya demam memang terus pendiam ne baa, bukan juga apa. Tapi sakit betul ni tekak, malas juga mau becakap banyak, bahh jadi diam2 lah.
Masa petang hari Selasa tu my mom bawa pergi hospital then kena bagi ubat then balik rumah makan ubat. Then lepas makan ubat tu saya sleepy dan kejadiannya saya kurang terlayan sudah my baby Boo tu. Anduu bahh kesian baaa pula dia ne.
Tapi dia pun faham juga keadaan saya yang nazak bin darurat time tu. ahaha ! Ndaa baa

Rabu, saya sambung rutin saya yang tidur sepanjang hari tu. Hanya beberapa minit sahaja saya terjaga dari tidur untuk makan sedikit dan makan ubat then BBM sama baby Boo. LOL.

Dan hari ni Khamis, saya sudah mula pergi ke sekolah semula oleh kerana keadaan kesihatan yang mulai membaik.
Semoga tiada sakit2 lagi lepas ne yaa Farrah ~ parah tu kalau sakit teruusss.
Tahun ne PMR ! watch out !

Thats all for today, bye and thank you ! :*

No comments:

Post a Comment