follow me ;) xx

Friday, January 11, 2013

latihan sukan ~

hai semua ! Assalamualaikum dan salam Jummat.

Today I wanna share abou "Latihan Sukan".
Pada hari Rabu yg lepas, saya baru dapat tahu bahawa saya mewakili sekolah saya untuk ke peringkat daerah dalam sukan ? agak2 suka apa ? err, LP :) or fullname dia Lontar Peluru.
So pada petang tu, saya harus datang berlatih bermula pada jam 4.30 hingga jam 5.30 petang. sangat malas, tetapi datang jugak. entah kenapa saya bersemangat mahu menghadirkan diri dalam latihan tersebut.

sempat lagi ambik gambar kat bustop ne, [berdekatan kawasan padang] masa ne saya  malas nak ikut dorang lari. LOL
9 Januari baru saya mula menghadirkan diri, padahal latihan tersebut telah bermula 2 hari sebelum 9 Januari itu :P
saya memang malas mahu berlatih haritu, just so-so.
tapi Cikgu Gapal tidak marah pun :P heww , his real name is Ghaffar, but I call him Gapal. I love it more :*

gambar ni saya ambik masa kat dalam dewan. duduk sorang2 sebelum pergi ke astaka :P
 kemarin , 10 Januari pun saya tetap menghadirkan diri ke latihan tersebut. Tapi sayangnya kemarin hujan, masa kat rumah tidak hujan pun, sekali time2 naik bukit mahu sampai sch sudah tu baru lah dia hujan ne. padahal cikgu ada pesan supaya tak payah datang latihan kalau hari hujan, cikgu pun hairan juga sebab masih ramai yang datang latihan walaupun hujan. cikgu kata kami rajinn XD namun begitu kami tetap berlari2 turun dan naik tangga kat astaka tu.

so, pada hari ni tiada latihan kerana budak2 asrama balik kampung. so atlet2 yang tinggal di asrama akan pulang dan latihan tidak dijalankan :P so, ini lah masanya saya nak blogging. walaupun kejap je :(
okay, sekian tuk hari ne, byeee all :*

No comments:

Post a Comment