follow me ;) xx

Thursday, March 21, 2013

Upset

a little upset because saya telah digugurkan dari menjadi pemain bola baling :P upset lah sangat kan.
Actually tidaklah sebab saya memang berharap sangat kerana jika saya masih mengikuti bola baling tu, mesti kena suruh pergi latihan time cuti ni. So, I thank to God sebab masih beri saya kesempatan untuk menikmati cuti saya bersama yang bernama cinta hati :P

Semua pun tahu right our school holiday pun on the corner dah?  and saya memang hoping saya dapat pergi KK then jumpa dia. huhuk. Secara jujur belum ada bajet lagi nak pergi ni, tapi kamu kamu doa kanlah semoga saya diturunkan duit dan bantuan kewangan :) haha.

Saya harap kepada semua pelajar2 yang akan bercuti satu hari lagi, kamu semua akan manfaatkan cuti tersebut dengan berfaedah dan jangan lupa untuk siapkan kerja sekolah yang diberikan oleh cikgu nanti. especially pada kamu kamu calon PMR and SPM.

Teringat pula pasal budak SPM, saya pun tidak tahu apa keputusan SPM sekolah kami pada tahun ini. Tapi mengikut apa yang cikgu Diana kata tadi, the best result pun 4A+. Apa-apa pun tahniah kepada semua kakak-kakak dan abang-abang yang telah berjuang habis-habisan untuk SPM tahun lepas. Pada SPM candidates tahun ni pula, including my sister lah good luck and do the best.

Tidak lupa juga ucapan good luck kepada PMR candidates tahun ni including me and my other friends. I hope we all can do the best and improve our school's name to be the best school in Kuala Penyu, Sabah and Malaysia. Who read my blog will know this and I pray for all of you, good luck !

No comments:

Post a Comment