follow me ;) xx

Wednesday, March 20, 2013

Tidak bersungguh-sungguh

assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi membaca entry saya pada kali ini :P (kalau ada yang baca)

saya hari ini mahu bercerita tentang latihan handball yg tidak saya lakukan betul-betul kerana saya hanya berlatih mengikut kemahuan dan kehendak diri sendiri. Cikgu Ghaffar sdh sedia maklum dengan perangai saya dan dia sedikit pun tidak memarahi saya yg teramat dia sayangi ini (poyo)
tugas saya sebagai penjaga gol juga telah saya serahkan sepenuhnya kepada kakak senior saya Mumtaz.
Tambah2 lagi saya sudah pun menawarkan diri kepada Cikgu Ghaffar untuk menjadi reserve sahaja ;)
Awesome kan saya? haha, memang agak poyo.
okay dan lagi satu, saya ingin memberitahu bahawa saya memang agak tidak suka apabila orang sangat2 berlagak dan mintapuji di depan saya. saya benci.

No comments:

Post a Comment