follow me ;) xx

Wednesday, March 13, 2013

Ujian Tamat!

assalamualaikum semua. Hari ini iaitu hari Rabu bersamaan dengan 13 March 2013 tamat lah sudah ujian setara untuk kami budak-budak PMR :D alhamdulillah syukur yang amat-amat saya ucapkan kerana ianya berjalan dengan lancar dan sempurna. Akhirnya, saya boleh menjawab soalan-soalan ujian yang sangat mudah saya rasa ya? :P

Dan lepastu akan di nanti pula keputusannya. macam mana nanti erk? bagus atau tidak tu?
Hopefully okay lah, takmau lah buruk sangat.
Tapi yang paling penting adalah, tidak lama lagi saya akan menuju ke syurga dunia saya iaitu Kota Kinabalu. Kerana saya sudah plan awal-awal dengan my Mr.Milo untuk celebrate birthday saya. Tetapi awal sikit lah sebab masa nirthday saya tu hari Selasa. Susah sikit sebab saya kan sekolah, lagipun Mr.Milo kat KK. Macam mana? so terpaksa lah sambut awal walaupun saya tak suka celebrate birthday saya bukan pada tarikhnya. Apa-apa pun sekarang saya memang dah bahagia sangat-sangat sebab masih ada orang yang sayang kat saya ni. alhamdulillah

No comments:

Post a Comment