follow me ;) xx

Friday, March 15, 2013

Rezeki saya ;)

alhamdulillah, kemarin petang saya telah mengikuti selection for netball dan bola baling dan saya terpilih untuk kedua-duanya. Pada hari ini pula, sekolah kami mempunyai perlawanan persahabatan bola jaring dengan SMK Menumbok untuk memilih sesiapa dari sekolah kami untuk ke peringkat zon. Malangnya hanya beberapa orang sahaja yang terpilih dan saya semestinya tidak ;)

Untuk bola baling pula saya diberi mandat untuk menjadi penjaga gol. HAHA, memang tidak asing bagi saya kerana sejak di sekolah rendah lagi saya menjadi pemain bola baling dan akan setia menjadi penjaga gol.
Tetapi semua orang harus sedar bahawa tugas penjaga gol ni memang susah sebab tanggungjawab dia besar tau nak jaga pintu gol tu. Dan saya berjanji akan buat yang terbaik! Wish me luck you all, thanks!

Mahu cerita pula tentang seseorang yang selalu membuat saya tersenyum sendiri ni, saya rasa kawan saya yang baca blog saya pun tahu siapa yang saya maksudnya. Dia tidak pernah gagal untuk membuat saya tersenyum dan angau. Panggilan 'Bibir' yang dia bagi kat saya memang sudah melekat dan saya dapat rasa dia akan panggil saya dengan nama itu sampai bila-bila :P
Saya tahu dia dengan saya memang jauh jarak umur, tapi jika diberi kesempatan dan peluang, saya sangat berharap dapat jadi adik dia or whatever :P

-POYO-

No comments:

Post a Comment