follow me ;) xx

Sunday, December 2, 2012

suatu hari nanti ~

suatu hari nanti, kau pasti akan mengerti. betapa besar cinta ku, jangan kau ragu. wajah mu, menhiasi mimpi malam ku. di kala rindu, ku tatap indah gambar mu. kau, pemilik hatiku, takkan berubah, jangan pernah kau ragu. semalam kau tuduh aku selingkuh, sakit nya peritnya Tuhan saja yang tahu. hanya satu yang ku pinta darimu, kau sedari lah suatu hari nanti bahawa aku bukan seperti yang lain. aku takkan selingkuh, takkan melukakanmu, takkan meninggalkan mu. sehhhh ~ mcm lirik lagu kumpulan Radja plak ! *tutup muka*

okay, enough with that okay ? :) saja jer, ayat pujangga untuk permulaan cerita. lamanya saya tak update blog saya kan ? busy sangat2 awww, takda masa nak online ke ape ! aku bukannya macam kamu yang suka buang masa berjam-jam sampai jammed dekat depan lappy ka ipad ka apa . errrrr, agak bertrep ayat saya itu :P apa apa pun terima kasih banyak2 yang tak terkira banyak nya kepada kamu semua kerana masih sudi BW kat blog saya yang tak seberapa indah ne :( dan kekurangan follower, saya pun tak tahu mcm mana caranya untuk gain follower yang banyak, tidak perlulah yg banyak, asalkan seratus keatas okay lah :P saya baru guna twitter beberapa bulan cepat je follower naik, tapi blog saya ne sudah dekat 4 tahun! follower pula 4 orang -.- that were so sad babe :'(
tapi takpa, saya akan selalu bersabar dan akan terus berusaha semaksima mungkin untuk mendapatkan follower. sedih rasanya awww, takda follower ne :(

okay, mahu cerita mcm mana hari hari saya selama saya tiada update blog ne, saya selalunya berkerja dan membuang masa dengan cara keluar berjalan-jalan di bandaraya Kota Kinabalu bersama kawan-kawan atau pun sepupu saya atau pun bf saya :P ehaaa ! jangan lah jealous, haha ! ehhh, tapi kalau tidak silap saya saya sudah cerita pasal saya dah lama tak update blog kan ? -.- errrrr, malas lah mahu delete balik, teruskan menaip :P
tapi saya sangat sangat ingin memohan maaf kerana sampai di sini sajalah untuk hari ini okay ? byeee :D

No comments:

Post a Comment