follow me ;) xx

Monday, December 24, 2012

akan datang ~

tidak lama lama, akan datang laa episod baharu dalam kehidupan kita sekalian. yang tua bertambah tua, yg dewasa semakin matang, yg kanak2 pula semakin dewasa.Masa ini amat berharga bagi kita.Umur kita meningkat dan semakin dewasa.Semakin kita dewasa, semakin kita banyak pengalaman, seperti saya :) konon nyaa~

tidak lama lagi, saya akan mendatangkan diri ke Kota kinabalu semula kerana seperti yang anda sedia maklum, masa persekolahan belum pun bermula dan saya ingin mengambil kesempatam ini untuk memberi ruang kepada seseorang yg amat saya cintai untuk bersama saya selagi saya masih bernafas.

tahun depan ialah tahun 2013, apabila saya berbicara tentang tahun depan, pada masa ini mungkin saya juga boleh menyebutnya bulan depan :) kerana kita sudah pun berada di pertengahan berdekatan dengan penghujung December.

Oleh yang demikian, sebelum berakhirnya tahun 2012, saya dengan rendah hati dalam keadaan yang waras ingin memohon maaf kepada semua yg pernah saya lukai, sakiti dan caci maki :P itu pun kalau ada~ ehaa ! saya juga ingin mendoakan kebahagiaan yg abadi untuk semua pembaca blog saya. itu pun kalau ada jugaa~ lol !

Jangan lupa untuk menantikan kemunculan saya di Kota Kinabalu nanti.

  Sekian dan assalamualaikum serta salam sejahtera bahagia aman sentosa.

No comments:

Post a Comment