follow me ;) xx

Wednesday, October 3, 2012

antara luka dan rindu :(

hai ! assalamualaikum semua . tajuk entri kali ne mungkin sama dengan tajuk lagu ne . waaa ~ what a surprises ! OKTOBER ! here u come , yes ! U;ve came babe . saya harap bulan ne adalah bulan yang banyak memberi makna kepada diri saya ni . apa2 pun, saya berharap sangat supaya perubahan yang saya buat takkan buat saya merasa ingin kembali ke arah yang salah itu lagi . cukup lah sudah apa yang telah saya buat selama ne , memang banyak kali mengecawakan parents saya , tapi saya harap itu semua takkan terjadi lagi . sebab pada bulan ne , Fara yang baru ! attitude yang baru , dan semua baru . bf je tak pandai baru2 !! lol -.- taknak lah tukar , sebab saya sayang dia sangat2 ! muahhh . well , anything I've done before , so sorry n wassalam ! :)

No comments:

Post a Comment