follow me ;) xx

Monday, October 1, 2012

Alangkah bahagianya saya ;)

memang hari ni mahu cerita bout yang menggembirakan saya sangat2 ! Sesuatu yang menggembirakan tu baik di kongsi bersama kan ?
okay , sangat menggembirakan ya when muka saya hitam legam -.-
haha ! baaaaaaaaaaaaaaaaaaaagussssss ! hitam legam muka saya lepas jalan2 pergi Beaufort . Mungkin some of U dont know Beaufort kat mana kan ? Okay , Beaufort ni daerah yang boleh tahan besar juga lah , kalau dari daerah Kuala Penyu untuk pergi ke daerah Beaufort hanya mengambil masa setengah jam . Itupun juka pemanduan anda 80 ke bawah . Jika anda drive kereta selaju 180, mungkin anda hanya mengambil masa 10 minit untuk ke sana JIKA , tiada jammed dekat pekan Beaufort yang sedang membangun tu . Tapi I'm really sorry because saya tiada snap2 sewaktu di sana yaa . kesian saya .. Tapi saya boleh sarankan kepada anda, jika anda ingin tahu bagaimana rupa bentuk daerah Beaufort, anda boleh pergi cari sendiri di Google okay ? sebab saya tidak akan post gambar yang tiada kena mengena dengan saya di blog saya ini :) sekian , harap maklum :DD
BUT ! I would like to share some of my picture with U alls :) wanna ? haa , mahu tak mahu saya nak share jugak !


gambar ni saya ambil masa saya kat Labuan . ni lah rumah saya semasa di Labuan ;)

ni gambar saya dengan member saya semasa bergila di Labuan :)
 
ni pun sama <3
 
 
ni pun sama jugak laa ;)
 
ni pula gambar saya dengan adik saya semasa raya tahun ni ;)
 
gambar ni masa saya form 1 :D
ni pun masa form 1 jugak.
 
okay , enough ! bye :))
saya harap gambar2 saya tidak menyakitkan mata dan hati anda :P

No comments:

Post a Comment