follow me ;) xx

Thursday, May 17, 2012

minggu depan ?

minggu depan ?? ada apa minggu depan erk ? huu , mcm biasa lah bha , ada exam yang sungguh membosankan saya , other berabis sudah ni ulangkaji , saya ? sempat lagi buang masa bha , tadi time di sekolah beravis bha mendengar lagu . sepatah ayat yang keluar dari mulut cigu pun saya tidak tahu . blablabla :D saya tidak peduli lah , exam-2 lah bha .. yang saya tahu , saya tidak kisah ..

tapi yang saya suka ni , after exam kita cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ~
bheee ~ best nya lah , 30 and 31 Mei ni ada sambutan pesta keamatan bha di Penampang ,
tuh member menelefon sudah menyuruh turun . bhee ~ komfem laa bha .
best bha tuh ! yang paling best tuh , member belanja !! no need lah to bring so many of money kan ?
just bawa duit untuk makan cuki-cuki sak . haha !! wateva .

kunun-2 saya mahu bawa c Hood sama c Dayank sama c Beka , tapi ndak tahu ni .
saya takut juga mak bapak durang mencari , haih !!
durang tuh under age , huh ! kunuu ~ macam lah saya ni tidak under age kunu .
hahaha !! tapi apa-2 pun saya tetap juga mahu turun ..

saya ada juga mahu cerita pasal seorang boy ni , semalam and sebelum-2 ni dia ada call saya bha ..
dia balik-2 tanya bila saya mahu turun Labuan . paluii ni , marah-2 lagi tu . sebenarnya sekarang saya guna bateri telefon dia , so pasal tu lah dia mahu sangat saya pigii Labuan untuk kasi balik tu dia punya bateri .
tapi saya benci cara dia cakap tu , bikin tension neh . huh !! pa-2 laa bha kan ..

btw , saya rindu sama Hubby :(
dia jarang layan saya sudah , ya lah . dia kan dekat PLKN sekarang .. tapi saya sad lah bha neh .
saya sunyi :(

No comments:

Post a Comment