follow me ;) xx

Friday, April 13, 2012

tension !

I HATE IT !! damn , I really hate it ! once again , I hate it . I hate this place , this school with so many annoying pupils and teachers . DAMN ! aku tidak suka sekolah di sini . actually begini bha ceritanya , AKU KENA PAKSA SEKOLAH BALIK DI SMK PKP . ngeeee !! i hate it u know ~~ can u imagine how annoying this school are ? ouch , damn again ! i really miss Labuan and i miss my bebehs there ! God .. dalam kelas pun aku macam malas-2 ja mahu layan tu cikgu , all yang cikgu cakap tu macam terbang-2 pigi tempat lain , tidak sampai bha pigi telinga ku . so , untuk menunjukkan rasa benci aku kat sekolah tu , haha ! aku LANGSUNG TIDAK ikut peraturan disiplin . ada aku kesah ? aku tak suka sekolah tu , so aku buat lah cara aku tak suka . before i forget , ada kawan sekolah aku tu cerita sama aku yang ada gossip-2 pasal aku yang menyatakan bahawa aku MENGANDUNG sebab tu aku pindah pigi Labuan . damn right ? that so make me angry like an Angry Bird oww ~ time dia cerita tu kan di kantin , terus-2 aku cakap kuat-2 ni "woiii !! setiap bulan aku datang bulan since bulan 1 ne" haha , peduli apa aku . memang jahanam mulut orang buat fitnah tu . mak bapa dia tak ajar kot , kan ? haha . whatever !

No comments:

Post a Comment