follow me ;) xx

Wednesday, April 25, 2012

cerita

 hmpph , actually baru sedja break up sama tu c Jojo . yeah , mungkin memang bukan jodoh saya sama dia kan ? hmm , I don't know laa berapa lama saya sama dia tu , yang penting sekarang I'm in process to be with MR ?? huu , he is Aleng for short . I really like him much ! wanna know how can I know him ? hee , saya cerita laa ni . ummph , mula-2 saya jumpa dia di tempat beli kuih di perumahan Teluk Villa di Putatan *rumah cousin* . first-2 tu saya tingu dia mimang biasa-2 sedja ni . dia member cousin saya juga bha ni . anduuu ~ sekali mlm selepas kami jumpa di gerai tu , dia ada datang rumah cari saya punya cousin tu . ngam-2 time tu cousin saya tiada di rumah . then dia pun beredar laa kn , sekali tu dia senyum sama saya ni . anduuuuu ~ dia ada lesung pipit ni !!! tahu kaa lelaki berlesung pipit ni mimang idaman saya bha . ngeee ~ ngam juga time tu hubungan saya sama c Jojo renggang-2 sudaa ni . saya tahu bha dia mimang ada gf lain ni . tapi tiaa apa juga , saya sabar sedja ni . hehe , okey . back to story about Aleng . lepas mlm dia datang pigii rumah tu , kami jadi makin rapat makin rapat then rapat rapat rapat ni ! haha !! mimang mcm org yang sudaa lama kenal ni , hehe . setiap mlm kami stay dekat kawasan Teluk Villa tu . bukan berdua laa , sama cousin and kawan-2 yang lain juga . hehe , nanti lagi laa saya cerita yaa . bubyee ~ got to go ni :*

No comments:

Post a Comment