follow me ;) xx

Sunday, February 5, 2012

CEMBURU TAPI TIDAK MARAH

AKU CEMBURU ! huhu , totally aku jelous bila aku nampak dia inboxing sama perempuan di Facebook . And dia tanya perempuan tu single atau tidak , tapi perempuan tu balas macam ni "ehh , nanti marah gf mu"
dia balas macam ni kamu tahu ? "bukan gadis ku tu" . Memang terasa sikit . And than perempuan tu balas macam ni "menipu lagi" . And last tu dia mengaku juga lah . Adeh ! terus aku balas lagi message perempuan tu . Aku tulis macam ni "gatal nya laki ku ni.. hihi" just be happy lah kn . Adeh ! ihh , cakap punya cakap kan .. Aku belum ada follower bha . Kesian , tapi aku harap tiada lah juga . Sebab tidak payah ada yang read "Diari" aku ni .. ya lah , Diari mana boleeh baca kan .. hihihi ! Today aku happy bha , wanna know why ? sebab mama saya sudah kasi beli saya BOTOL SUSU !! suka tahu ?

No comments:

Post a Comment